2012. november 18., vasárnap

Magyarország színeiben

Amikor ezt elkezdtem nem is tudtam, hogy mi legyen. Gondoltam, hogy szép csíkos lesz, fekete szegéllyel, de amikor haladtam vele olyan üresnek tűnt...ezért hirtelen ötlettől vezérelve "felspékeltem" kicsit :P. És ez lett belőle. Azóta csak egy hasonlónak fogtam neki, csak kékekből...szép lesz...és a hangsúly a LESZ-en van :P majd egyszer...
Elég annyi hozzá, hogy mindkettő sima szállal van készítve. Ez a kis szépség csal 1 centis, de tud feltűnést kelteni...főleg az enyhén rasszista más nemzetiségű testvéreink között :D... De nem ez a lényeg, imádom ezt a karkötőt, és most szinte egy ugyanilyen készül, ugyanannyi szállal csak duplákkal...mondanom sem kell, hogy simán 2,4 centi és gyorsabban megy mint vézna elődje.
Miből van: 4 piros, 4 fehér, 4 zöld, 2 fekete sima szál. :)




  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése