2012. november 18., vasárnap

Betűs mérleg :)

Nagyon belejöttem a betűs technikába, és valaki megkért, hogy csináljak neki egy horoszkópos karkötőt. Ezért gondosan megterveztem kockás papírra, ceruzával, alaposan, aprólékosan. Csak azt nem tudtam, hogy azok a kockák mekkorák lesznek bogocskaként. Főleg, hogy sima szállal csináltam, lévén különleges személynek készült. De közben változott a baba fekvése :P. Amikor megláttam, hogy milyen vastag lesz, lemondtam arról, hogy valaha is befejezem (jelzem ez már az első buboréknál kiderült), de pont volt egy hónap nyári vakáció, és nagyon tetszett ennek a kéknek a kontrasztja a feketével, így minden nap csináltam több órán keresztül, és valahogy megszületett...de soha nem fogom kiadni a kezemből. 2,5 centi, de bőven volt baj vele. :) S mindez a buborékokért. :P...de megérte.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése